
Το Market Insiders αξιολογεί και αναδεικνύει τρεις ισχυρούς παίκτες της σύγχρονης επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, με τον καθέναν τους να έχει αφήσει ανεξίτηλο στίγμα στον κλάδο του. Αυτοδημιούργητοι, δυναμικοί και με ξεχωριστή οπτική, έχουν καταφέρει να διακριθούν και να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για τη νέα γενιά των Ελλήνων επιχειρηματιών.
Βασίλης Στιβακτάκης OSEVEN
Σε διάστημα πέντε ετών, η OSEVEN κατάφερε να καταστεί μια από τις επιχειρήσεις με την πιο γρήγορη ανάπτυξη στον τομέα των smartphone telematics παγκοσμίως, καθώς εξασφάλισε συνεργασίες με πρωτοπόρες εταιρείες σε πάνω από 25 χώρες. Αυτό οδήγησε στην πώληση των ασφαλιστικών της προϊόντων, τα οποία βασίζονται στην τεχνολογία της, σε πάνω από 100 εκατομμύρια χρήστες.
Η εταιρεία προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα να προσελκύουν τους πιο ασφαλείς οδηγούς χωρίς καθόλου διαφημιστικό κόστος και να αυξήσουν την ασφάλεια στην οδήγηση κατά 65%.
Ο Βασίλης Στιβακτάκης βρίσκει έμπνευση στη συμβουλή του ιδρυτή της Alibaba, Jack Ma, η οποία λέει: «Μην τα παρατάς ποτέ. Σήμερα είναι δύσκολα, αύριο θα είναι χειρότερα, αλλά μεθαύριο θα λάμψει ο ήλιος».
Μιχάλης Μπότας DMSS Marketing Agency
Στο τιμόνι της DMSS Marketing Agency, ο Μιχάλης Μπότας έχει επαναπροσδιορίσει το ψηφιακό μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Υπό την ηγεσία του, η DMSS έχει εξελιχθεί σε ένα ισχυρό κέντρο, γνωστό για τις στρατηγικές αιχμής και την προσέγγιση που βασίζεται στα αποτελέσματα.
Αυτό που ξεχωρίζει τον Μιχάλη Μπότα είναι ότι αναμιγνύει στρατηγικές μάρκετιγκ που από μόνες τους είναι πρωτοποριακές, όπως Νευρομάρκετινγκ, Native Remarketing, Microtargeting και άλλες, βοηθώντας έτσι όχι μόνο την άμεση κερδοφορία, αλλά κάνοντας ουσιαστικό Game Changing στην αγορά!
Από την ίδρυση της DMSS το 2015, ο Μπότας έχει καταφέρει να συγκεντρώσει ένα εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο από σημαντικούς πελάτες, εκμεταλλευόμενος τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες στο ψηφιακό μάρκετινγκ για να ενισχύσει την παρουσία και την αφοσίωσή τους στο brand. Οι εξατομικευμένες μάρκετινγκ καμπάνιες που σχεδιάζει, βασιζόμενες σε αναλυτική επεξεργασία δεδομένων, έχουν καταγράψει εκπληκτικά ποσοστά εμπλοκής και αφοσίωσης.
Η πρωτοποριακή δουλειά του Μπότα δεν μόνο έφερε την DMSS στην πρώτη γραμμή του ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά έχει επίσης εμπνεύσει μια ολόκληρη νέα γενιά επαγγελματιών στον χώρο στην Ελλάδα.
Πάνος Μαδαμόπουλος-Μοράρης ReGeneration
Ο Πάνος Μαδαμόπουλος-Μοράρης είναι αναγνωρισμένος για τον ιδρυτικό του ρόλο και ως κινητήρια δύναμη πίσω από το ReGeneration, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε πριν από χρόνια με σκοπό την επανεκπαίδευση και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Παράλληλα, έχει ξεχωρίσει για την επιτυχημένη του πορεία στο Πανεπιστήμιο Στάνφορντ, όπου ανέλαβε κεντρικούς ρόλους στην προώθηση της συνεργασίας και του συντονισμού μεταξύ των Τμημάτων Ερευνας Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Υπολογιστικής, γεφυρώνοντας έτσι το χάσμα μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και της επιχειρηματικής καινοτομίας.
Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, μετά την στρατιωτική του θητεία, ξεκίνησε μια start-up επιχείρηση, και σύντομα μετά, συνειδητοποίησε την ανάγκη για την δημιουργία του ReGeneration. Ήταν πεπεισμένος ότι χωρίς τις κατάλληλες δεξιότητες, η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αξιοποιήσει πλήρως τις επερχόμενες νέες τεχνολογίες.
Η προσπάθειά του αυτή κέρδισε ώθηση μέσω της στήριξης από διεθνείς πολυεθνικές, αλλά για εκείνον ήταν κρίσιμο να συνεχίσει να ενισχύει τη σύνδεση της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής με την κοιτίδα της καινοτομίας, τη Silicon Valley, μέσω μιας μόνιμης συνεργατικής γέφυρας.