Στο Market Insiders μας αρέσει πολύ ο χώρος της διαφήμισης και για αυτόν το λόγο ψάξαμε να βρούμε τις καλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα της digital εποχής, βασισμένοι σε πολυπαραγοντικά χαρακτηριστικά όπως: βαθμολογία Google, μεγάλα project, βραβεύσεις, αναζητήσεις από το keyword planner, και αυθόρμητες αναφορές χρηστών του Ίντερνετ και αλλά.
Η επιλογή των παραπάνω εταιρειών ως καλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα είναι υποκειμενική από τους συντάκτες της ιστοσελίδας μας με σημαντικό κριτήριο και την δυναμική των εταιρειών στον τομέα του Digital Marketing ο οποίος έχει ραγδαία άνοδο τα τελευταία χρόνια.
Παραδοσιακές διαφημιστικές εταιρείές VS εταιρείες digital marketing
Οι διαφορές μεταξύ μιας παραδοσιακής διαφημιστικής εταιρείας και μιας διαφημιστικής εταιρείας που εστιάζει στο digital marketing επικεντρώνονται κυρίως στα μέσα και τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών:
- Μέσα Προώθησης:
-
- Διαφημιστική Εταιρεία: Εστιάζει σε παραδοσιακά μέσα όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα μέσα (εφημερίδες, περιοδικά), εξωτερικές διαφημίσεις (π.χ. billboard) και γενικά offline κανάλια.
- Εταιρεία Digital Marketing: Εστιάζει αποκλειστικά στα ψηφιακά μέσα, όπως ιστοσελίδες, social media, email marketing, SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης), PPC (πληρωμένη διαφήμιση ανά κλικ), και άλλες online πλατφόρμες.
- Εργαλεία και Τεχνικές:
-
- Διαφημιστική Εταιρεία: Χρησιμοποιεί παραδοσιακά εργαλεία και τεχνικές διαφήμισης, όπως τηλεοπτικά spots, ραδιοφωνικά μηνύματα, έντυπες διαφημίσεις και παραγωγή δημιουργικού υλικού για offline χρήση.
- Εταιρεία Digital Marketing: Χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία και τεχνικές, όπως Google Analytics, social media management tools, προγράμματα για τη διαχείριση καμπανιών PPC, πλατφόρμες αυτοματισμού email και άλλες τεχνολογίες για την ανάλυση δεδομένων και τη στόχευση κοινού.
- Στρατηγική και Προσέγγιση:
-
- Διαφημιστική Εταιρεία: Η στρατηγική μπορεί να είναι πιο ευρεία και γενική, απευθυνόμενη σε ένα μεγαλύτερο κοινό μέσω μαζικής επικοινωνίας.
- Εταιρεία Digital Marketing: Η στρατηγική είναι συνήθως πιο στοχευμένη και εξατομικευμένη, με στόχο τη δημιουργία ακριβέστερης και μετρήσιμης αλληλεπίδρασης με συγκεκριμένες ομάδες κοινού.
- Μέτρηση Απόδοσης:
- Διαφημιστική Εταιρεία: Η μέτρηση της απόδοσης σε παραδοσιακά μέσα είναι συχνά πιο δύσκολη και λιγότερο ακριβής, με τα αποτελέσματα να βασίζονται σε δείκτες όπως το GRP (Gross Rating Points) ή την κυκλοφορία εντύπων.
- Εταιρεία Digital Marketing: Έχει τη δυνατότητα να μετρά την απόδοση με ακρίβεια σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας metrics όπως clicks, conversions, CTR (Click-Through Rate), engagement rates κ.λπ.
Αναμφίβολα υπάρχουν και άλλες εξίσου Κορυφαιες Εταιρείες Digital Marketing που θα μπορούσαν να μπουν στη λίστα των συντακτών μας με τις καλύτερες διαφημιστικές εταιρείες στην Ελλάδα και το Market Insiders υπόσχεται να μεγαλώσει τη λίστα πολύ σύντομα.