
Η Warner Bros. Discovery απέσπασε 7,2 εκατομμύρια συνδρομητές στην πλατφόρμα της, Max το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 6,28 εκατομμύρια, σύμφωνα με στοιχεία της Visible Alpha.
Η ανάπτυξη αυτή είναι η μεγαλύτερη που έχει καταγράψει η πλατφόρμα Max από την έναρξή της. Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα της 30ής Σεπτεμβρίου, η πλατφόρμα μετρά πλέον 110,5 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Warner Bros. Discovery βλέπει ταχύτερη ανάπτυξη στην εγγραφή νέων συνδρομητών φέτος, ιδιαίτερα μετά την διεθνή επέκταση της Max στο πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με το CNBC.
Το streaming έχει αναδειχθεί σε θετικό σημείο για την Warner Bros. Discovery, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά τηλεοπτικά δίκτυα της, αφού αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Στο τελευταίο τρίμηνο, η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες 9,1 δισ. δολαρίων από τα τηλεοπτικά της δίκτυα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, η εταιρεία ανέφερε μείωση εσόδων κατά 4%, φτάνοντας τα 9,62 δισ. δολάρια σε σχέση με πέρυσι. Παρά τη μείωση, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 135 εκατομμύρια δολάρια, ή 5 σεντς ανά μετοχή, αντιστρέφοντας τις ζημίες των 417 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 17 σεντς ανά μετοχή, που καταγράφηκαν την ίδια περίοδο πέρυσι. Η θετική αυτή εξέλιξη αποτέλεσε έκπληξη, καθώς οι αναλυτές ανέμεναν ζημιά 11 σεντς ανά μετοχή, σύμφωνα με το Marketwatch.
Προσυνεδριακά την Πέμπτη, η μετοχή της εταιρείας σημειώνει αύξηση 2,5%.
Τα έσοδα από τα τηλεοπτικά δίκτυα αυξήθηκαν κατά 3%, φτάνοντας τα 5,01 δισ. δολάρια σε σχέση με το 2023, παρά τη μείωση τόσο των εσόδων από διανομή όσο και των διαφημιστικών εσόδων. Από την άλλη, τα έσοδα του τμήματος των στούντιο κατέγραψαν μείωση 17%, φτάνοντας τα 2,68 δισ. δολάρια, ενώ τα έσοδα από τον κινηματογράφο μειώθηκαν κατά 40%, κυρίως λόγω των χαμηλότερων επιδόσεων στο box office των ταινιών Beetlejuice Beetlejuice και Twisters, σε σύγκριση με την περσινή επιτυχία της Barbie.
Τα έσοδα από το streaming αυξήθηκαν κατά 8%, φτάνοντας τα 2,63 δισ. δολάρια, κυρίως λόγω της αύξησης των συνδρομητών παγκοσμίως, των υψηλότερων διαφημιστικών εσόδων και του αυξημένου μέσου όρου εσόδων ανά χρήστη σε παγκόσμιο επίπεδο. Το προσαρμοσμένο EBITDA για τον κλάδο ανήλθε σε 289 εκατ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 178 εκατ. δολαρίων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.