
Η Τράπεζα Πειραιώς απέσπασε την κορυφαία διάκριση UX|CX Brand of the Year, καθώς και 12 ακόμη βραβεία, στα UX|CX Awards 2025 που διοργάνωσε η Boussias Events, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό της ρόλο στην καινοτομία, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εμπειρία πελάτη.
Οι διακρίσεις αποτελούν αναγνώριση των συνεχών επενδύσεων της Πειραιώς σε ψηφιακές υπηρεσίες που συνδυάζουν απλότητα, ασφάλεια και λειτουργικότητα, με στόχο την ουσιαστική κατανόηση και κάλυψη των αναγκών των πελατών.
Δείτε επίσης: Volton: Χρυσό Βραβείο “Best CX in Omnichannel” στα UX | CX Awards 2025
Διακρίσεις που ξεχωρίζουν
Συνολικά, η Τράπεζα απέσπασε 13 βραβεία σε βασικές κατηγορίες:
• UX|CX Brand of the Year
• Gold – Best CX in Mobile για το Piraeus App
• Gold – Best Customer Onboarding για την προσωποκεντρική εμπειρία
• Gold – Best Use of AI / Machine Learning για τον ψηφιακό βοηθό GenAI
• Gold – Best In-House CX Team
• Silver – Best Use of Customer Insights / Feedback
• Silver – Best CX Initiative for Social Impact & Sustainability για το Carbon Calculator
• Silver – Best CX In-Store για τα Digital Kiosks
• Silver – Best Use of Conversational Platform (ψηφιακός βοηθός GenAI)
• Silver – Best Use of Data Analytics
• Silver – Best in Banking, Insurance & Financial Services για το νέο piraeusbank.gr
• Bronze – Best CX Initiative for Social Impact & Sustainability για το piraeusbank.gr
• Bronze – Best Employee Experience Initiative για το Yello employee portal
Η Πειραιώς στην κορυφή της ψηφιακής εμπειρίας
Με αυτά τα βραβεία, η Τράπεζα Πειραιώς επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στη διαρκή βελτίωση του UX και CX, προσφέροντας πρωτοποριακές λύσεις που ενισχύουν τη σχέση με τους πελάτες και αναβαθμίζουν τον τραπεζικό κλάδο στην Ελλάδα.