marketinsiders.gr

Το Snapchat, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την ανάπτυξη της διαφημιστικής του δραστηριότητας, προσθέτει για πρώτη φορά διαφημίσεις στην ενότητα των συνομιλιών της εφαρμογής.

Συγκεκριμένα, ήδη από την Τρίτη 8/10, η εταιρεία στο πλαίσιο ανάπτυξης των διαφημιστικών της εγχειρημάτων, δοκιμάζει τα “Sponsored Snaps” με την Disney στα προσωπικά εισερχόμενα των χρηστών. Έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν ένα διαδραστικό κατακόρυφο βίντεο πλήρους οθόνης, απευθείας στους Snapchatters, το οποίο θα διαφέρει από άλλα Snaps στα εισερχόμενα του χρήστη και δεν θα εμφανίζεται με ειδοποίηση push. Εάν μάλιστα δεν προβληθεί, θα αφαιρείται αυτόματα από τα εισερχόμενα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Snap, Evan Spiegel, επισημαίνοντας την επιδίωξη του Snap για αύξηση του αριθμού των διαφημιζόμενων, ανακοίνωσε τα σχέδια της εταιρείας για την παρουσίαση Sponsored Snaps και Promoted Places, μια Snap Map δυνατότητα, την οποία ήδη δοκιμάζει η εταιρεία με τα McDonald’s και την Taco Bell.