
Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου
Στην περαιτέρω ανάπτυξη του προϊόντος της και την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της στοχεύει η RoomPriceGenie, μια ελβετική startup με Έλληνα συνιδρυτή, που προσφέρει αυτοματοποιημένα συστήματα διαχείρισης εσόδων (RMS) για ανεξάρτητα ξενοδοχεία και μικρούς ομίλους.
Η RoomPriceGenie ολοκλήρωσε πρόσφατα νέο γύρο χρηματοδότησης, ύψους 75 εκατ. δολαρίων, αυξάνοντας τη συνολική χρηματοδότηση που έχει αντλήσει μέχρι σήμερα σε περίπου 80 εκατ. δολάρια.
Είναι μια εταιρεία λογισμικού (SaaS) που αναπτύσσει αυτοματοποιημένα εργαλεία τιμολόγησης για μικρά και ανεξάρτητα ξενοδοχεία, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να χρεώνουν την κατάλληλη τιμή για τα δωμάτιά τους και να αυξάνουν τα έσοδά τους έως και 20%. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2017 και εδρεύει στο Steinhausen της Ελβετίας, απασχολώντας σήμερα περίπου 130 εργαζομένους.
Αναφερόμενος στη βασική δραστηριότητα της εταιρείας, ο Άρης Ανδρικόπουλος, συνιδρυτής της RoomPriceGenie, εξηγεί στο Capital.gr ότι η τεχνολογία της startup έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι εξαιρετικά φιλική προς τον χρήστη, ακόμη και για μη ειδικούς. “Είμαστε το πιο διαισθητικό και απλό στη χρήση λογισμικό δυναμικής τιμολόγησης, με κορυφαίες δυνατότητες τιμολόγησης”, σημειώνει.
Το επιχειρηματικό μοντέλο της RoomPriceGenie βασίζεται αποκλειστικά σε συνδρομές. Η startup διαθέτει παγκόσμια παρουσία, με βασικές αγορές την Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Όπως επισημαίνει ο κ. Ανδρικόπουλος, η εταιρεία υιοθετεί πλήρως το μοντέλο της απομακρυσμένης εργασίας και προσλαμβάνει προσωπικό ανεξαρτήτως γεωγραφικής τοποθεσίας.
Στο “ραντάρ” η ελληνική αγορά
Η παρουσία της RoomPriceGenie στην Ελλάδα είναι ακόμη περιορισμένη, με έναν υπάλληλο και ορισμένους πελάτες στη χώρα. Ωστόσο, ο Έλληνας co-founder δεν αποκλείει το ενδεχόμενο δημιουργίας φυσικού γραφείου στο μέλλον, εφόσον η ελληνική αγορά αποκτήσει στρατηγικό χαρακτήρα για την εταιρεία. “Θα ανοίγαμε γραφείο αν η Ελλάδα εξελισσόταν σε κόμβο για εμάς στο μέλλον”, αναφέρει χαρακτηριστικά.
Όσο για τα επόμενα βήματα, ο κ. Ανδρικόπουλος ξεκαθαρίζει ότι η εταιρεία παραμένει αφοσιωμένη στη στρατηγική που μέχρι σήμερα αποδίδει: “Προς το παρόν εστιάζουμε σε αυτό που κάνουμε. Πηγαίνουμε καλά, οπότε γιατί να το αλλάξουμε;”, τονίζει χαρακτηριστικά.
Πηγή: forbesgreece.gr