Δεν υπάρχουν προς το παρόν σχέδια για εξαγορές στον Όμιλο Prada, ανακοίνωσε ο Andrea Guerra, CEO της εταιρείας.

Στη συζήτησή του με τη δημοσιογράφο των Financial Times, Roula Khalaf, κατά τη διάρκεια της συνάντησης FT Business of Luxury στη Βενετία, ο Guerra δήλωσε ότι η Prada δεν εξετάζει εξαγορές στο παρόν στάδιο. Αντίθετα, εστιάζει στην ενίσχυση των ήδη υπαρχόντων επωνυμιών της, όπως η Miu Miu και η Church’s, παρά στην απόκτηση ανταγωνιστών όπως οι Armani ή οι Versace.
Συγκεκριμένα σε δήλωση του αναφέρει ότι “Είμαστε επικεντρωμένοι στις μάρκες μας και… Δεν είμαστε εμείς που αποφασίζουμε για εξαγορές, άλλες εταιρείες θα αποφασίσουν”
Ειδικοί του κλάδου εκτιμούν εδώ και καιρό ότι ο Όμιλος Prada, ένας από τους λίγους ιταλικούς οίκους μόδας που παραμένουν υπό τον έλεγχο της οικογένειας τους χωρίς να έχουν περάσει στα χέρια γαλλικών ομίλων, τις τελευταίες δύο δεκαετίες, θα μπορούσε να οδηγήσει σε ενοποίηση εντός της χώρας.
Να σημειωθεί ότι πριν από δύο μήνες η εταιρεία ανακοίνωσε τον διπλασιασμό της στρατηγικής της για τις λιανικές πωλήσεις, προβλέποντας επενδύσεις ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ για τα προσεχή πέντε χρόνια. Αυτό συμβαίνει καθώς η ζήτηση για τα προϊόντα της αυξάνεται σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και οι καταναλωτές πολυτελείας υψηλού επιπέδου αναζητούν όλο και περισσότερο “βιωματικές αγορές”.
Τόσο ο Patrizio Bertelli, πρόεδρος της Prada, όσο και η Muccia Prada, σύζυγός του, τόνισαν πως η φιλοδοξία τους είναι να ενοποιήσουν τις διάφορες πτυχές της Prada – από ρούχα και αξεσουάρ έως τρόφιμα και τέχνη – σε ένα ενιαίο σημείο, δημιουργώντας ένα ενοποιημένο περιβάλλον, ως μέρος μιας εμπειρίας που αποτελεί πρόσκληση για τον επισκέπτη.