marketinsiders.gr

Η OpenAI και η Hearst Communications Inc., συμπληρώνοντας έναν μακρύ κατάλογο συνεργασιών που έχει συνάψει η startup τεχνητής νοημοσύνης με εταιρείες μέσων ενημέρωσης, συνάπτουν συμφωνία προκειμένου περιεχόμενο από ημερήσιο και περιοδικό τύπο του εκδότη να περνούν στο chatbot ChatGPT. Στο πλαίσιο αυτό, η Hearst θα παραχωρήσει άδεια χρήσης περιεχομένου από τις εφημερίδες Esquire, Cosmopolitan, Elle και περισσότερες από 40 εφημερίδες για χρήση στα προϊόντα της OpenAI. Το περιεχόμενο θα περνά στο ChatGPT με αναφορά για να παρέχει «διαφάνεια και εύκολη πρόσβαση στις αρχικές πηγές της Hearst.

«Καθώς ωριμάζει η gen AI, είναι κρίσιμο η δημοσιογραφία που δημιουργείται από επαγγελματίες δημοσιογράφους να βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης», ε[ισημαίνει ο πρόεδρος της Hearst Newspapers, Jeff Johnson. «Αυτή η συμφωνία επιτρέπει το αξιόπιστο και επιμελημένο περιεχόμενο που δημιουργείται από τους βραβευμένους δημοσιογράφους της Hearst Newspapers να αποτελέσει μέρος των προϊόντων της OpenAI, όπως το ChatGPT – δημιουργώντας πιο έγκαιρα και συναφή αποτελέσματα».

Η OpenAI έχει συνάψει ήδη συμφωνίες αδειοδότησης με εκδότες, όπως η Condé Nast, η News Corp. και το περιοδικό Time προκειμένου να εκπαιδεύσει τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της και να ενσωματώσει πιο έγκυρες και ενημερωμένες πληροφορίες στα προϊόντα της. Η OpenAI έχει επίσης συμφωνήσει να παρέχει στους χρήστες συνοπτικές περιλήψεις ειδήσεων με αναφορά πάντα της πηγής προέλευσης.

Ωστόσο, η εφημερίδα New York Times μήνυσε την startup κατηγορώντας την ότι χρησιμοποίησε άρθρα της χωρίς άδεια για την ανάπτυξη της τεχνολογίας της αν και η OpenAI αμφισβήτησε ευθέως τους ισχυρισμούς.