marketinsiders.gr

Η McDonald’s γνωστοποίησε πτώση στις τριμηνιαίες πωλήσεις της στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη που έχει σημειωθεί τα τελευταία πέντε χρόνια. Το τελευταίο τρίμηνο του 2024, οι συγκρίσιμες πωλήσεις των αμερικανικών καταστημάτων της McDonald’s κατέγραψαν πτώση 1,4%, λόγω της συγκρατημένης καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Αν και μειωμένη η μέση δαπάνη ανά συναλλαγή, η McDonald’s σημείωσε μια ελαφριά άνοδο στον αριθμό των πελατών, περιορίζοντας έτσι τις απώλειες στις πωλήσεις.

Παρά τις μειώσεις σε ορισμένες περιοχές, οι παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις της McDonald’s ενισχύθηκαν κατά 0,4%, καθώς η ανάπτυξη εκτός ΗΠΑ εξισορρόπησε τις απώλειες.

Επίσης, παρά τις εκτιμήσεις των αναλυτών του Bloomberg για πτώση, οι παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις της McDonald’s σημείωσαν άνοδο 0,4%. Αυτό σηματοδότησε το τέλος δύο διαδοχικών τριμήνων πτώσης, που είχαν προκληθεί από μειωμένη επισκεψιμότητα και μποϊκοτάζ μετά τον πόλεμο Ισραήλ-Χαμάς.

Με αύξηση 4,1% στις συγκρίσιμες πωλήσεις, οι αγορές της Ιαπωνίας και της Μέσης Ανατολής συνέβαλαν στην αντιστάθμιση της πτώσης στις ΗΠΑ. Παρά τη θετική αυτή εξέλιξη, η εταιρεία τόνισε ότι ο πόλεμος έχει δημιουργήσει σημαντικές προκλήσεις για την επιχειρηματική της πορεία.

Κατά το τελευταίο τρίμηνο, η McDonald’s ήρθε αντιμέτωπη με κρούσματα E. coli στις ΗΠΑ, τα οποία προκάλεσαν τον θάνατο ενός ατόμου και έθεσαν σε κίνδυνο την υγεία άνω των 100 πελατών, εντείνοντας τις ανησυχίες των καταναλωτών. Σε απάντηση, η εταιρεία ανακοίνωσε επένδυση 100 εκατ. δολαρίων για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης, ενώ παράλληλα λανσάρει ένα γεύμα 5 δολαρίων από τον Ιούνιο, στοχεύοντας στη βελτίωση της τιμολογιακής της εικόνας.