marketinsiders.gr

Η Lidl Ελλάς κατέκτησε εντυπωσιακές διακρίσεις στα Supermarket Awards 2025, αποσπώντας 23 συνολικά βραβεία — 6 Gold, 8 Silver, 8 Bronze, καθώς και την κορυφαία διάκριση “Top Rated Project”.
Η επιτυχία αυτή υπογραμμίζει τη διαχρονική δέσμευση της εταιρείας στην καινοτομία, την ποιότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

“Top Rated Project” για την καινοτομία στα Big Data & Marketing Analytics

Η Lidl Ελλάς απέσπασε το “Top Rated Project” για το έργο Media Mix Modeling (MMM) που υλοποίησε το 2024, στην κατηγορία «Big Data & Marketing Analytics».
Με τη χρήση ιστορικών δεδομένων, προηγμένων αναλύσεων και αυτοματοποιημένων dashboards, η εταιρεία βελτιστοποίησε τη στρατηγική επικοινωνίας της, καθιερώνοντας νέα πρότυπα στη χρήση της τεχνολογίας στον κλάδο του λιανεμπορίου.

«Η φετινή μας διάκριση αποτελεί ακόμη μια επιβεβαίωση της στρατηγικής μας να επενδύουμε στην καινοτομία, στους ανθρώπους μας και στην κοινωνία. Είμαστε περήφανοι που συνεχίζουμε να δημιουργούμε αξία για τους πελάτες μας και να συμβάλλουμε στη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας», δήλωσε ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

1. Self-Checkout – Ταμεία αυτοεξυπηρέτησης
Βράβευση στην κατηγορία «Πρότυπο Κατάστημα» για τη δυναμική υιοθέτηση ταμείων αυτοεξυπηρέτησης, που προσφέρουν ταχύτητα, ευκολία και καλύτερη εμπειρία αγορών.
2. Συνεργασία με Τοπικούς Παραγωγούς Φρούτων και Λαχανικών
Η Lidl Ελλάς αναδείχθηκε για το εκτεταμένο δίκτυο συνεργασιών της με Έλληνες παραγωγούς, ενισχύοντας τη βιώσιμη γεωργία και την τοπική οικονομία.
3. Bake Off – Φούρνοι εντός καταστημάτων
Η premium εμπειρία του Bake Off τιμήθηκε ως «Πρότυπο Κατάστημα», αναδεικνύοντας την ποικιλία και τη φρεσκάδα των προϊόντων της εταιρείας.

Δείτε επίσης: Allianz: Για 7η χρονιά το πιο ισχυρό ασφαλιστικό brand στον κόσμο

4. Pioneering Marketing Intelligence
Διάκριση για το Media Mix Modeling, που συνδυάζει big data και analytics για βελτιστοποίηση των marketing επενδύσεων.
5. Socioeconomic Impact Report 2023
Η 9η Έκθεση Κοινωνικοοικονομικού Αποτυπώματος τιμήθηκε στην κατηγορία «Συμβολή στην Εθνική Οικονομία», τεκμηριώνοντας τη συμβολή της Lidl Ελλάς στην απασχόληση και την ανάπτυξη.
6. Τεχνολογία για Ενίσχυση της Εμπιστοσύνης Πελατών
Η στρατηγική αξιοποίηση της τεχνολογίας στην προσωποποιημένη εμπειρία αγορών βραβεύτηκε στην κατηγορία «Τεχνολογίες & Τεχνικές Διοίκησης», με έμφαση στη σχέση εμπιστοσύνης και πιστότητας των πελατών.

Εταιρεία με όραμα, υπευθυνότητα και σταθερή ανάπτυξη

Με συνεχείς επενδύσεις στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τους ανθρώπους της, η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει τη θέση της ως ηγέτιδας δύναμης στο ελληνικό λιανεμπόριο.
Η στρατηγική της εταιρείας παραμένει προσανατολισμένη στη δημιουργία αξίας για τον καταναλωτή, την ενίσχυση της κοινωνίας και την προώθηση υπεύθυνων επιχειρηματικών πρακτικών.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: IKEA: Επενδύει 720 εκατ. ευρώ στη Βαλτική για βιώσιμη δασική ανάπτυξη