Νέες συνεργασίες και συμφωνίες τόσο σε ελληνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Η Καλλιμάνης, παραμένοντας πιστή στη στρατηγική της για ανάπτυξη και επενδύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, λανσάρει νέα προϊόντα τόνου και διευρύνει το δίκτυο συνεργατών της.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση, η Καλλιμάνης προχωρά σε δύο νέες συνεργασίες για τα προϊόντα τόνου, οι οποίες περιλαμβάνουν τρεις βασικούς κωδικούς. Συγκεκριμένα θα διατίθενται οι κωδικοί τόνος σε νερό, τόνος σε ελαιόλαδο και καπνιστός τόνος σε φυτικό λάδι σε 144 καταστήματα της αλυσίδας «Γαλαξίας» και σε πάνω από 150 καταστήματα My Market σε όλη την Ελλάδα.
Η Καλλιμάνης, συνεχίζοντας την ενίσχυση της παρουσίας της στις εξαγωγικές αγορές, έχει προχωρήσει σε νέες συνεργασίες, εξασφαλίζοντας την είσοδό της στην αγορά του Καναδά μέσω της εταιρείας Miron και στην αγορά του Ντουμπάι μέσω της εταιρείας Fresh Express.
Ο τόνος Καλλιμάνης έχει καταφέρει να διακριθεί στην αγορά, λόγω της υψηλής διατροφικής του αξίας, της εξαιρετικής γεύσης και της premium ποιότητάς του, προσφέροντας υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και ω3 λιπαρά. Η σύναψη των νέων συνεργασιών εντάσσεται στη στρατηγική ανάπτυξης της Καλλιμάνης, με σκοπό την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην εγχώρια και διεθνή αγορά, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση.