marketinsiders.gr

Με την τεχνολογία Cookieless να επεκτείνεται και στην Amazon Publisher Services.

Η Yahoo επιβεβαίωσε την επέκταση του ConnectID και άλλων λύσεων ταυτότητας σε διάφορες πλατφόρμες και υπηρεσίες όπως οι Amazon Publisher Services, InMobi, Magnite και PubMatic.

Το Amazon Publisher Services (APS) παρέχει μια υπηρεσία δημιουργίας εσόδων για τρίτους μέσω της τεχνολογικής πλατφόρμας ταυτότητας Connections Marketplace, όπου η Yahoo και η Amazon προσφέρουν το ConnectID. Οι εκδότες που συνεργάζονται με το APS έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώσουν το Yahoo ConnectID, επιτρέποντας την πρόσβαση σε ένα αναγνωριστικό καμπάνιας μέσω του Transparent Ad Marketplace.

Η Chandra Cirulnick, αντιπρόεδρος για τις παγκόσμιες συνεργασίες προμήθειας, ανέφερε ότι οι νέες συνεργασίες θα ενισχύσουν τις προγραμματικές διαφημιστικές καμπάνιες για τις επωνυμίες που αξιοποιούν τα προϊόντα της Yahoo. Αναφέρει ότι “οι publishers είναι αυτοί που εφαρμόζουν το ConnectID. Οι επωνυμίες θα έρχονται απευθείας στο Yahoo και θα ενεργοποιούν το κοινό τους μέσω του ConnectID και της πλατφόρμας ζήτησης της Yahoo”.

Η Yahoo έχει ήδη εδραιώσει σχέσεις με κορυφαίους εκδότες, ενώ οι μικρότεροι και πιο πρόσφατοι εκδότες αναμένεται να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες SSP της. Μέσω αυτής της ενσωμάτωσης, οι εκδότες έχουν τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητα τους σε διάφορα ακροατήρια και να αυξήσουν τα έσοδά τους από διαφημιστικές καμπάνιες. Αυτή η προσέγγιση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία, καθώς οι επωνυμίες επιλέγουν να απομακρυνθούν από τη χρήση cookie και να αναζητήσουν νέους τρόπους για να συνδεθούν με τους καταναλωτές.