marketinsiders.gr

Η εμπειρία του καλοκαιρινού φαγητού αποκτά νέα διάσταση, καθώς η efood διευρύνει την παρουσία της σε εννέα νέες περιοχές της Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένων των πιο πολυσύχναστων νησιών και παραθαλάσσιων προορισμών. Η δημοφιλής πλατφόρμα διανομής καθιστά πλέον διαθέσιμες τις υπηρεσίες της σε Μύκονο, Σύρο, Πάρο, Νάξο, Πρέβεζα, Κω, Ζάκυνθο, Λευκάδα και Κεφαλονιά, ενισχύοντας την καθημερινότητα κατοίκων και τουριστών.

Δείτε επίσης: Επένδυση της ιδιοκτήτριας της Lidl σε γερμανική πλατφόρμα ψηφιακού streaming

Η επέκταση αυτή επιτρέπει σε χιλιάδες χρήστες να παραγγέλνουν γρήγορα και εύκολα είδη διατροφής, καφέ ή προϊόντα από τοπικά καταστήματα – από σούπερ μάρκετ έως ανθοπωλεία – ακόμα και σε περιοχές με περιορισμένες επιλογές εξυπηρέτησης.

Πέρα από την ενίσχυση της εξυπηρέτησης, η νέα αυτή παρουσία της efood λειτουργεί ως μοχλός ανάπτυξης για τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις, δίνοντάς τους πρόσβαση σε μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό χωρίς να χρειάζονται δικά τους μέσα διανομής.

Η στρατηγική αυτή κίνηση καθιστά την efood ουσιαστικό μέρος της τουριστικής εμπειρίας του καλοκαιριού, ενώ ταυτόχρονα υποστηρίζει τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών και την οικονομική τους ανθεκτικότητα, με ένα μοντέλο που συνδυάζει ευκολία, καινοτομία και κοινωνική ωφέλεια.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Από τα beauty blogs στα δισεκατομμύρια: Η άνοδος της beauty influencer economy