marketinsiders.gr

Η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) απέσπασε συνολικά 60 βραβεία στα φετινά Promotional Marketing Awards, διακρινόμενη για την υιοθετηθείσα στρατηγική και τις δημιουργικές ενέργειες που με πρωτότυπο και καινοτόμο τρόπο δημιούργησαν για το καταναλωτικό κοινό.

Συγκεκριμένα η Coca-Cola Τρία Έψιλον απέσπασε 39 βραβεία, εκ των οποίων 2 Platinum, 8 Gold, 17 Silver και 12 Bronze, για τα brands Coca-Cola, Schweppes και Sprite, αλλά και για επιπλέον προϊόντα του 24/7 χαρτοφυλακίου της. Οι διακρίσεις παραπέμπουν σε μία σειρά προωθητικές ενέργειες που περιλάμβαναν από επιτυχημένες καμπάνιες λανσαρίσματος νέων προϊόντων στην αγορά, έως μοναδικές βιωματικές διοργανώσεις, και από θεματικά πάρτυ μέχρι καινοτόμες εφαρμογές Augmented Reality. Ξεχωρίζουν οι διακρίσεις για τα 2 Platinum βραβεία της εταιρείας για το λανσάρισμα του νέου Sprite Ζero Sugar στην κατηγορία Best Launch/Awareness Activation και για τον διαγωνισμό Bar Masters της Schweppes στην κατηγορία Best Prize Activation.

Η Coca-Cola Hellas απέσπασε επίσης 4 Platinum, 9 Gold, 4 Silver και 3 Bronze διακρίσεις, για τις καμπάνιες Coca-Cola Christmas Truck Tour 2025, Καρναβάλι με τη Fanta, Powerade Μαραθώνιος, Coca Cola «Εισιτήρια για τα μεγαλύτερα Music Festivals», Fuze Tea «Πού θα πάει αυτή η βαλίτσα?», Sprite Color Day Festival και Coca-Cola Scan & Scoot activation.

Δείτε επίσης: Top 5 πιο περίεργα φαγητά που δοκιμάζουν μόνο οι τολμηροί

Η Φωτίνα Φαφούτη, Marketing Director της Coca-Cola Τρία Έψιλον, αναφέρει σχετικά: «Όλοι εμείς στην Coca-Cola Τρία Έψιλον είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις φετινές διακρίσεις, οι οποίες αντανακλούν την στρατηγική μας για την αποτελεσματική προώθηση του 24/7 χαρτοφυλακίου μας μέσα από ολοκληρωμένες καμπάνιες που φέρνουν στη ζωή τα brands μας στο σημείο πώλησης.

Παράλληλα, τα βραβεία αυτά υπογραμμίζουν την αφοσίωσή μας σε προωθητικές ενέργειες που δημιουργούν αξία στους πελάτες μας και μοναδικές εμπειρίες για τους καταναλωτές. Όλα αυτά είναι φυσικά αποτέλεσμα της ομαδικής προσπάθειας των ανθρώπων μας και της εξαιρετικής μας συνεργασίας με την The Coca- Cola Company και τους εξωτερικούς μας συνεργάτες».

Η Αθηνά Ποπόφ, Marketing Director της Coca-Cola Hellas για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα σημειώνει: «Είμαστε απέραντα υπερήφανοι για τη φετινή διάκριση της Coca-Cola ως Brand of the Year και τις βραβεύσεις μας στα πρόσφατα Promotional Marketing Awards. Αυτές οι τιμητικές διακρίσεις αποτελούν επιβεβαίωση της στρατηγικής μας, της δημιουργικότητας και της αφοσίωσης που χαρακτηρίζει την ομάδα marketing της Coca-Cola, η οποία με πάθος και όραμα ανεβάζει κάθε φορά τον πήχη όλο και πιο ψηλά.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συνεργάτες μας, ιδιαίτερα τις διαφημιστικές μας εταιρείες, που μοιράζονται την ίδια αγάπη για τα προϊόντα μας και στέκονται πάντα δίπλα μας, συνοδοιπόροι στο ταξίδι της δημιουργίας. Αλλά πάνω απ’ όλα, ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μας, τόσο της Coca-Cola Company όσο και της Coca-Cola Τρία Έψιλον, που με τόλμη, καινοτομία και αστείρευτη ενέργεια συνεχίζει να κάνει τη διαφορά σε όλα τα επίπεδα».

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Vodafone Ελλάδας: Τριπλή διάκριση από τον Δείκτη Οδικής Ασφάλειας της FIA