
Η Attica Bank, σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση «Kids Save Lives – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές», δωρίζει 100 ολοκληρωμένα συστήματα απινιδωτών (shock stations) σε δημόσια σχολεία σε όλη την Ελλάδα.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η οποία εντάσσεται στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Attica Bank Παιδί & Παιδεία», ανακοινώθηκε σήμερα κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Attica Bank, κ. Ελένη Βρεττού, καθώς και οι κ.κ. Αναστάσης Στεφανάκης και Κωνσταντίνος Λαζαρίδης από την οργάνωση Kids Save Lives.
Η πρωτοβουλία της Τράπεζας σε συνεργασία με το Kids Save Lives στοχεύει στη βελτίωση της ασφάλειας των σχολικών κοινοτήτων, εστιάζοντας σε περιοχές που χρειάζονται περισσότερους απινιδωτές. Στο πλαίσιο αυτής της δράσης, 100 σχολεία θα εξοπλιστούν με γνώσεις πρώτων βοηθειών και τα κατάλληλα μέσα για να αντιμετωπίσουν καρδιολογικά περιστατικά έως ότου φτάσουν οι διασώστες του ΕΚΑΒ. Η κ. Βρεττού ανέφερε ότι το πρόγραμμα θα επεκταθεί και το 2025, ενισχύοντας επιπλέον σχολικές μονάδες με απινιδωτές και εκπαιδεύοντας περισσότερους μαθητές και καθηγητές.
Η εγκατάσταση των σταθμών απινιδωτών στα σχολεία γίνεται από το Kids Save Lives, που επίσης παρέχει εκπαίδευση στους μαθητές και πιστοποίηση στους δασκάλους στην καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) και στη χρήση των απινιδωτών. Τα shock stations τοποθετούνται σε ειδικά κυτία φύλαξης στους προθαλάμους, διασφαλίζοντας την πρόσβαση και στην τοπική κοινωνία. Ώς τώρα, έχουν διανεμηθεί 85 απινιδωτές, με τα υπόλοιπα να αναμένονται μέχρι το τέλος του 2024.
Η Attica Bank, αναγνωρίζοντας την ευθύνη της προς τις τοπικές κοινότητες, θα συνεχίσει να στηρίζει τα πιο ευάλωτα στρώματα και τα παιδιά, προσφέροντας τα απαραίτητα εφόδια για την ανάπτυξή τους και το μέλλον τους.
“Ένα από τα πράγματα που ως Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού θέλουμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας είναι ότι ο ενεργός πολίτης είναι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να βοηθήσει τον διπλανό του αν υπάρξει ανάγκη. Για να μπορούμε, όμως, να προσφέρουμε στον συνάνθρωπό μας χρειάζεται τόσο η προθυμία και η αίσθηση του καθήκοντος, όσο και η γνώση και τα εργαλεία. Γι’ αυτό και είναι σπουδαία η δράση της Attica Bank και του Kids Save Lives που μας παρουσίασαν σήμερα. Οι εκατό απινιδωτές και η εκπαίδευση των δασκάλων – καθηγητών στη σωστή χρήση τους και στην εφαρμογή ΚΑΡΠΑ αποτελούν ένα εν δυνάμει δώρο ζωής για κάθε παιδί και για κάθε ενήλικα που μπορεί να βρεθεί σε κίνδυνο κοντά στο σχολικό περιβάλλον. Τους ευχαριστούμε και τους συγχαίρουμε για αυτή την πρωτοβουλία και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την πρόθεση περαιτέρω επέκτασης του προγράμματος” αναφέρει σε δήλωση του ο Κυριάκος Πιερρακάκης, Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Ενώ η Ελένη Βρεττού, CEO της Attica Bank υπογραμμίζει: “Η Attica Bank, πιστή στη δέσμευσή της για προσφορά στην κοινωνία και με ιδιαίτερη ευαισθησία προς τα παιδιά, προχωρά σε αυτή την πρωτοβουλία για να ενισχύσει την ασφάλεια χιλιάδων μαθητών και εκπαιδευτικών, αλλά και να προσφέρει ένα σημαντικό εργαλείο ζωής στις τοπικές κοινωνίες. Γνωρίζουμε ότι η έγκαιρη παρέμβαση σώζει, και με την τοποθέτηση των απινιδωτών προσφέρουμε μια ουσιαστική ευκαιρία για την ενίσχυση των πρώτων βοηθειών και την προστασία της ανθρώπινης ζωής. Η δωρεά αυτή δεν είναι απλώς μια πράξη προσφοράς, αλλά μια επένδυση στο μέλλον των παιδιών μας και στην ασφάλεια των σχολικών κοινοτήτων”.
Τέλος, ο Αναστάσης Στεφανάκης, Πρόεδρος του Kids Save Lives επεσήμανε: “Οι 100 Σταθμοί Απινιδωτών που εγκαθιστούμε στο πλαίσιο της δωρεάς της Attica Bank θα προσφέρουν καθημερινά προστασία σε 21.237 μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικούς, ενώ για το υπόλοιπο της ημέρας θα προστατεύουν δεκάδες χιλιάδες οικογένειες που ζουν στις ευρύτερες περιοχές, καθώς προτιμήθηκε η τοποθέτηση να γίνει στον εξωτερικό χώρο των σχολείων, ώστε να είναι χρήσιμοι οι απινιδωτές 24/7. Είναι η πρώτη φορά που υλοποιείται ένα τόσο μεγάλο πρόγραμμα εγκατάστασης απινιδωτών και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που θα έχει και συνέχεια”.