
Παρότι η Ferrari, όπως και άλλοι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων, παραμένει ανθεκτική στις οικονομικές πιέσεις, λόγω της εύπορης πελατείας της που συνιστά άλλωστε την κατηγορία των υπερ- ευκατάστατων ατόμων (UHNW), προφανώς πέρα από ένα όριο είναι δύσκολο να απορροφηθούν οι αυξήσεις.
Η Ferrari δεν άλλαξε τις προβλέψεις της για τα ετήσια κέρδη, παρότι παραδέχθηκε ότι δείκτες, όπως το EBIT και το EBITDA ενδέχεται να επηρεαστούν από τους δασμούς, της τάξης των 25% για ορισμένες εισαγωγές. Η εταιρεία σαφώς θεωρεί ότι οι στρατηγικές βελτίωσης της παραγωγικής της αποδοτικότητας καθώς και διαρθρωτικές παρεμβάσεις στις διαδικασίες θα περιορίσουν τις αρνητικές επιπτώσεις.
Η Ferrari εφαρμόζει μια διπλή στρατηγική τιμολόγησης. Για τα πολυτελή μοντέλα, όπως το Daytona SP3, το επερχόμενο F80 hypercar και το νέο coupe 12Cilindri, οι τιμές θα αυξηθούν έως και 10%, εφόσον οι πελάτες των συγκεκριμένων περιορισμένων εκδόσεων είναι διατεθειμένοι να απορροφήσουν μέρος του κόστους των δασμών.
Δείτε επίσης: Η Drops Smart Hubs συνεργάζεται με τη Dynamic Aerospace για drones στην Ελλάδα
Όσον αφορά τα προσιτά μοντέλα, όπως το Roma coupe, το 296 GTB και το υβριδικό SF90, η εταιρεία προτίθεται να διατηρήσει τις τιμές σταθερές, εφόσον απευθύνονται σε πιο ευαίσθητους σε αλλαγές τιμών και επιπλέον αντιμετωπίζουν ισχυρό ανταγωνισμό με άλλες πολυτελείς μάρκες, όπως η Aston Martin, η Bentley και η Lamborghini.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, διαβεβαίωσε ότι η ζήτηση παραμένει ισχυρή παρά τις προκλήσεις και ότι η εταιρεία θα κρατήσει απόλυτη διαφάνεια σχετικά με τις αυξήσεις τιμών. Επισημάνθηκε επίσης το γεγονός, σημαντικό πλεονέκτημα εν μέσω αβεβαιοτήτων, ότι η Ferrari εξαρτάται ελάχιστα από την αγορά της Κίνας.
H Ferrari σε ένα πλαίσιο ισχυρού ανταγωνισμού ακολουθεί μια στρατηγική που της επιτρέπει να διατηρεί την ηγετική της θέση ακόμα και σε δύσκολους καιρούς.