
Η PepsiCo ανακοίνωσε τη Δευτέρα (17/3) εξαγορά των υγιεινών αναψυκτικών Poppi, με σημαντικά μερίδια στην αγορά των ΗΠΑ την τελευταία 5ετία, έναντι 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Παρότι η κατανάλωση σόδας έχει μειωθεί σε γενικές γραμμές τις τελευταίες δύο δεκαετίες στις ΗΠΑ, τα πρεβιοτικά αναψυκτικά, τροφοδοτούμενα από τους νεοεισερχόμενους στον κλάδο Poppi και Olipop, έχουν κερδίσει τους συνειδητοποιημένους για την υγεία καταναλωτές.
Η ανάπτυξη της κατηγορίας έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον της Pepsi, αλλά και της ανταγωνίστριάς της, Coca Cola, η οποία πρόσφατα πρόβαλλε τη δική της μάρκα πρεβιοτικών αναψυκτικών, τη Simply Pop. Η Pepsi φέρεται να είχε ως στόχο να προβάλλει τη δική της σόδα με το εμπορικό σήμα Soulboost, ακυρώνοντας ωστόσο αυτά τα σχέδια.
Η συμφωνία εξαγοράς περιλαμβάνει 300 εκατ. δολάρια αναμενόμενων φορολογικών οφελών σε μετρητά, καθιστώντας την καθαρή τιμή αγοράς στα 1,65 δισ. δολάρια.
Οι ιδρυτές της Poppi, Allison και Stephen Ellsworth, λάνσαραν το brand το 2018, την ίδια χρονιά που ιδρύθηκε και η Olipop. Η φόρμουλα της Poppi, αποτελείται από μηλόξυδο, πρεβιοτικά και μόλις πέντε γραμμάρια ζάχαρης. Μέχρι το 2023, οι ετήσιες πωλήσεις της Poppi ξεπέρασαν τα 100 εκατ. δολάρια.
Σημειώνουμε ότι η εταιρεία έκανε πρόσφατα τη δεύτερη συνεχόμενη εμφάνισή της στο Super Bowl με μια διαφήμιση, αποδεικνύοντας τα μεγαλεπήβολα σχέδια ανάπτυξής της.