marketinsiders.gr

Η Apple παρουσίασε κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου Worldwide Developers Conference (WWDC), ένα νέο λειτουργικό σύστημα, το «Liquid Glass», το οποίο θα εφαρμοστεί σε όλα τα προϊόντα της εταιρείας, δίδοντας ταυτόχρονα στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα μιας εσωτερικής μελέτης που θέτει υπό αμφισβήτηση τις δυνατότητες των προηγμένων μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης, αποδεικνυόμενα ανεπαρκή, καλούμενα να επιλύσουν σύνθετα προβλήματα.

Το νέο «Liquid Glass λειτουργικό αναβαθμίζοντας την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα σε χειριστήρια, εφαρμογές, widgets και εικονίδια» προσαρμόζεται δυναμικά στο περιεχόμενο και βελτιώνει την εστίαση του χρήστη, ενισχύοντας τον σχεδιασμό σε όλες τις πλατφόρμες: iOS 26, iPadOS 26, macOS Tahoe 26, watchOS 26 και tvOS 261. Προφανώς ο Άλαν Ντάιε, Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού Ανθρώπινης Διεπαφής της Apple, τονίζει ότι στόχος δεν μπορεί παρά να είναι η ενοποιημένη αλλά διακριτή εμπειρία, με επίκεντρο τη διαισθητική και απολαυστική τεχνολογία.

Δείτε επίσης: Γυναικεία health apps στο μικροσκόπιο: Πόσο ασφαλή είναι τα προσωπικά δεδομένα;

Η Apple διαπίστωσε σοβαρούς περιορισμούς στα λεγόμενα LRM (Large Reasoning Models), τα οποία υποτίθεται ότι μπορούν να διαχειριστούν σύνθετα προβλήματα μέσω πολύπλοκης συλλογιστικής τα οποία ωστόσο μοιάζουν να καταρρέουν σε πολύπλοκες δοκιμασίες, ενώ αποδίδουν χειρότερα ακόμη και από τα συμβατικά μοντέλα σε εργασίες χαμηλής δυσκολίας. Παρατηρείται ακόμη ότι η απόδοσή τους υποχωρεί απότομα, ενώ μειώνεται και η «γνωσιακή διεργασία.»

Ο Αμερικανός ακαδημαϊκός Γκάρι Μάρκους επεσήμανε ότι η προοπτική ανάπτυξης ικανοτήτων της AGI (Artificial General Intelligence) δεν είναι και υπερβολικά ευοίωνη, όσο αρχικά εμφανίστηκε, παρότι η τεχνητή νοημοσύνη αποκτά ικανότητες ανάλογες με εκείνες ενός ανθρώπου ακόμη και συνείδηση.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Η Meta εξαγοράζει το 49% της Scale AI έναντι 14,8 δισ. δολ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *