marketinsiders.gr

Τα οικονομικά μεγέθη της L’Oreal δείχνουν ανθεκτική αύξηση των πωλήσεων, με την ισχυρότερη ώθηση να προέρχεται από τη ζήτηση ακριβών καλλυντικών και αρωμάτων.

Παρότι οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο μόλις 1,3%, οι πωλήσεις καταστημάτων που λειτουργούν τουλάχιστον έναν χρόνο αυξήθηκαν κατά 3,5%. Η κατηγορία «Luxe» εμφανίζεται ως η ισχυρότερη μεταξύ των τεσσάρων επιχειρηματικών μονάδων, με αύξηση πωλήσεων 5,8%.

Σημειώνεται ότι τα ADRs της L’Oréal σημείωσαν άνοδο έως και 7,2% στη Νέα Υόρκη, ενώ η μετοχή παραμένει αμετάβλητη από τις αρχές του έτους στις συναλλαγές στο Παρίσι.

Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας, το τμήμα Luxe κατέγραψε διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης στις σειρές αρωμάτων με προϊόντα, όπως το Libre του Yves Saint Laurent και το Born in Roma του Valentino, σημειώνοντας ότι η συνολική απόδοση στη Βόρεια Αμερική ήταν ασθενέστερη των εκτιμήσεων, λόγω υποτονικής ζήτησης για πιο οικονομικό μακιγιάζ :«Υπήρχαν και ευχάριστες και λιγότερο ευχάριστες εκπλήξεις», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Nicolas Hieronimus. Οι ΗΠΑ αποδεικνύονται «πιο απαιτητικές απ’ ό,τι περιμέναμε, ενώ η Κίνα πήγε ελαφρώς καλύτερα από τις προβλέψεις». Η εταιρεία διατήρησε τον στόχο της για αύξηση πωλήσεων και κερδών μέσα στο έτος. Σημείωσε ακόμη ότι η παγκόσμια αγορά καλλυντικών ενδέχεται να κινηθεί φέτος στο κατώτατο όριο του προβλεπόμενου τον Φεβρουάριο εύρους 4% με 4,5%.

Επισημαίνεται επιπροσθέτως ότι η εταιρεία έχει αυξήσει τα αποθέματά της σε διάφορες μάρκες στις ΗΠΑ, ως απάντηση στην απειλή επιβολής δασμών, μεταφέροντας ενδεχομένως μέρος της παραγωγής της στη χώρα. Θα μπορούσε να αυξήσει τις τιμές αντισταθμίζοντας το κόστος των επιβαρύνσεων, αν σημειωθεί ότι οι περισσότερες εισαγωγές της στις ΗΠΑ παραπέμπουν στα προϊόντα της σειράς Luxe.