Συνολικής αξίας περίπου 1,5 δισ. δολάρια.

Η βρετανική εταιρεία εκδηλώσεων Informa ολοκλήρωσε την εξαγορά της μητρικής των Cannes Lions, Ascential, για περίπου 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια στις 9 Οκτωβρίου, όπως επιβεβαίωσαν οι εταιρείες. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, η Ascential διαγράφηκε από τις αγορές συναλλαγών.
Η Ascential ανέφερε ότι η διαδικασία πώλησης της θυγατρικής Hudson MX είναι σε εξέλιξη, ωστόσο προχωρά σε απομείωση 21 εκατομμυρίων GBP εξαιτίας των τελευταίων συναλλαγών και των οικονομικών συνθηκών. Η εταιρεία σημείωσε ότι, παρά την συνεχιζόμενη διαδικασία πώλησης, δεν υφίσταται καμία εγγύηση για την ολοκλήρωσή της, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει τις αποδόσεις των μετόχων. Σύμφωνα με προηγούμενες αναφορές, η Ascential έχει το 89,7% των μετοχών της Hudson MX.
“Η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Ascential, η δημιουργία των Informa Festivals και η μελλοντική δημιουργία του Informa TechTarget θα δημιουργήσει ηγετική θέση και κλίμακα σε όλα τα επιλεγμένα τμήματα της αγοράς B2B, συμπληρώνοντας τη δύναμή μας στις αγορές και δημιουργώντας μια πλατφόρμα ανάπτυξης από το 2025 έως το 2030». Ο Carter πρόσθεσε: «Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, η στρατηγική μας ήταν να χτίσουμε περαιτέρω δύναμη και βάθος στις επιχειρήσεις B2B, στοχεύοντας σε νέες ευκαιρίες ανάπτυξης” υπογραμμίζει ο CEO του ομίλου Informa, Stephen A. Carter.