
Η Amazon, ο γίγαντας των διαδικτυακών αγορών, εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα πώλησης με την ονομασία Haul, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τους Κινέζους λιανοπωλητές χαμηλού κόστους Temu και Shein, ως μια μοναδική εμπειρία πώλησης φθηνότερων αγαθών σε «τρελά χαμηλές τιμές», με μέγιστη τιμή μόλις τα 20 δολάρια, με μεγαλύτερους χρόνους αποστολής, έως και δύο εβδομάδων παράδοση.
Μέχρι στιγμής απευθύνεται μόνο σε χρήστες κινητών στην Αμερική, ενώ συζητιέται επέκσταση στο Ηνωμένο Βασίλειο, αν το νέο εγχείρημα στεφθεί με επιτυχία.
Ας σημειωθεί ότι οι Κινέζοι ανταγωνιστές της Amazon στο ηλεκτρονικό εμπόριο απολαμβάνουν, τα τελευταία χρόνια, ταχεία ανάπτυξη και ευρεία αναγνώριση, που αγγίζει μάλιστα τα όρια της φρενίτιδας, παρότι οι ρυθμιστικές αρχές παγκοσμίως δείχνουν αυξανόμενη επιφυλακτικότητα σχετικά με την άνοδο των πλατφορμών που πωλούν μαζικά παραγόμενα αγαθά σε πολύ χαμηλές τιμές κόστους, προσάπτοντας τους μη αμελητέες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκφράζοντας σοβαρές ανησυχίες για την αυξανόμενη πώληση παράνομων προϊόντων, έχει ξεκινήσει δράση από τον Οκτώβριο κατά της Temu.
Ο αντιπρόεδρος της Amazon, Dharmesh Mehta, σημειώνει όσον αφορά τις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πωλήσεων: «Η εύρεση σπουδαίων προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές είναι σημαντική για τους πελάτες και συνεχίζουμε να διερευνούμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας στις πωλήσεις, ώστε να μπορούν να προσφέρουν προϊόντα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.» Επιπρόσθετα δηλώνει ότι είναι ακόμη «πρώιμες ημέρες» για τη νέα κάθετη αγορά της και ότι θα προσμετρηθεί η ανατροφοδότηση των πελατών, προκειμένου να «βελτιωθεί και να επεκταθεί τις επόμενες εβδομάδες και μήνες».