
Περίπου 14 δισ. δολάρια εκτιμάται ότι θα ξοδέψουν οι καταναλωτές κατά την φετινή Prime Day της Amazon, που ξεκίνησε μια δεκαετία, και αναλογεί πλέον στο 1% με 2% των καθαρών ετήσιων πωλήσεων της πλατφόρμας, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Adobe Analytics, με εκτιμώμενο ποσοστό αύξησης ύψους 10,5% σε σχέση με το 2023.
Οι πωλήσεις της πλατφόρμας θα φτάσουν σε νέα επίπεδα ρεκόρ. To καθιερωμένο διήμερο εκπτώσεων της Amazon, στις 16-17 Ιουλίου, τα τελευταία χρόνια τείνει να παράγει πολύ μεγαλύτερους τζίρους συγκριτικά με έτερες ετήσιες εκπτώσεις, όπως η περίφημη Black Friday.
Παρότι το 2023 οι καταναλωτές ξόδεψαν 12,7 δισ. δολάρια στο Prime Day της Amazon, με ποσοστό αύξησης των δαπανών κατά 6,1% σε σχέση με το 2022, το ρεκόρ αναμένεται να καταρριφθεί εκ νέου. Σύμφωνα με την Adobe, εκτιμάται ότι οι καταναλωτές εκτιμάται θα δαπανήσουν τουλάχιστον 7,1 δισ. δολάρια την πρώτη μέρα, ήτοι ποσοστό αύξησης 11,3% σε σχέση με πέρυσι και άλλα 6,9 δισ. δολάρια τη δεύτερη, ήτοι 9,2% περισσότερο σε σχέση με την αντίστοιχη δεύτερη ημέρα των εκπτώσεων της πλατφόρμας το 2023.
Οι πωλήσεις της πλατφόρμας θα φτάσουν σε νέα επίπεδα ρεκόρ. To καθιερωμένο διήμερο εκπτώσεων της Amazon, στις 16-17 Ιουλίου, τα τελευταία χρόνια τείνει να παράγει πολύ μεγαλύτερους τζίρους συγκριτικά με έτερες ετήσιες εκπτώσεις, όπως η περίφημη Black Friday.
Παρότι το 2023 οι καταναλωτές ξόδεψαν 12,7 δισ. δολάρια στο Prime Day της Amazon, με ποσοστό αύξησης των δαπανών κατά 6,1% σε σχέση με το 2022, το ρεκόρ αναμένεται να καταρριφθεί εκ νέου. Σύμφωνα με την Adobe, εκτιμάται ότι οι καταναλωτές εκτιμάται θα δαπανήσουν τουλάχιστον 7,1 δισ. δολάρια την πρώτη μέρα, ήτοι ποσοστό αύξησης 11,3% σε σχέση με πέρυσι και άλλα 6,9 δισ. δολάρια τη δεύτερη, ήτοι 9,2% περισσότερο σε σχέση με την αντίστοιχη δεύτερη ημέρα των εκπτώσεων της πλατφόρμας το 2023.
Οι φίρμες λιανικής αντιστοίχως αναμένεται πρόκειται να προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερες εκπτώσεις για να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό, ενώ μεταξύ των προϊόντων, τα ηλεκτρονικά είδη αναμένεται να έχουν τη μεγαλύτερη έκπτωση έως και 22%.
Έχοντας πλέον ως δεδομένο την πετυχημένη πορεία των καλοκαιρινών εκπτώσεων της Amazon, όλο και περισσότερες αμερικανικές επιχειρήσεις λιανικής επιλέγουν, αν και δεν έχουν ακόμη φτάσει στα επίπεδα της Amazon. να προχωρήσουν σε εκπτώσεις και προσφορές τον Ιούλιο, ανάμεσα τους η Walmart και η Target.