Ενώ σύμφωνα με τους ίδιους ξεπερνά τα Google Translate & ChatGPT.

Η Alibaba ανακοίνωσε την Τετάρτη μια αναβαθμισμένη έκδοση του μεταφραστικού της εργαλείου, υποστηριζόμενη από τεχνητή νοημοσύνη, ισχυριζόμενη ότι είναι ανώτερη από τα αντίστοιχα που προσφέρει η Google, η DeepL και το ChatGPT.
Όπως δήλωσε ο διεθνής τομέας της Alibaba, η αξιολόγηση του νέου μοντέλου Marco MT της Alibaba International στηρίζεται στο πλαίσιο αναφοράς μετάφρασης Flores.
Η διεθνής μονάδα της Alibaba, που αναπτύσσεται ταχύτατα, παρουσίασε ένα νέο εργαλείο μετάφρασης τεχνητής νοημοσύνης, το οποίο είναι μια αναβάθμιση παλαιότερου προϊόντος που αποκαλύφθηκε πριν από περίπου έναν χρόνο και διαθέτει ήδη 500.000 εμπορικούς χρήστες. Οι πωλητές που εδρεύουν σε μία χώρα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο μετάφρασης για να δημιουργήσουν σελίδες προϊόντων στη γλώσσα της αγοράς-στόχου.
Σύμφωνα με δήλωση που έκανε ο Kaifu Xhang στο δίκτυο CNBC, την Τρίτη, η νέα έκδοση στηρίζεται αποκλειστικά σε μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, γεγονός που της επιτρέπει να αντλεί πληροφορίες από τα συμφραζόμενα, όπως τον πολιτισμό ή τους συγκεκριμένους όρους του κλάδου.
Συν τοις άλλοις “η ιδέα είναι ότι θέλουμε αυτό το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης να βοηθήσει τους εμπόρους, γιατί αν οι έμποροι πάνε καλά, η πλατφόρμα θα τα πάει καλά” αναφέρει ο αντιπρόεδρος του Alibaba International Digital Commerce Group και επικεφαλής της πρωτοβουλίας τεχνητής νοημοσύνης της επιχείρησης.
Τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα υποστηρίζουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT της OpenAI, το οποίο διαθέτει επίσης τη δυνατότητα μετάφρασης κειμένων. Τα μοντέλα που έχουν εκπαιδευτεί με μεγάλες ποσότητες δεδομένων είναι ικανά να παρέχουν απαντήσεις παρόμοιες με αυτές των ανθρώπων στις προτροπές των χρηστών.
Η υπηρεσία μετάφρασης της Alibaba αξιοποιεί το μοντέλο Qwen που έχει αναπτύξει η ίδια. Αυτή η εφαρμογή είναι ικανή να μεταφράσει σε 15 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Αραβικών, Κινέζικων, Ολλανδικών, Αγγλικών, Γαλλικών, Γερμανικών, Ιταλικών, Ιαπωνικών, Κορεάτικων, Πολωνικών, Πορτογαλικών, Ρωσικών, Ισπανικών, Τουρκικών και Ουκρανικών.
Ο Zhang τόνισε ότι προβλέπει «μεγάλη ζήτηση» για το εργαλείο στην Ευρώπη και την Αμερική. Επιπλέον, πιστεύει ότι οι αναπτυσσόμενες αγορές θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη χρήση του.
Αναφέρει επίσης ότι, όταν οι χρήστες του Alibaba.com, μιας πλατφόρμας που συνδέει προμηθευτές με επιχειρήσεις, ταξινομούνται με βάση τη χώρα τους, περίπου οι μισοί από τους 20 κορυφαίους χρήστες εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης προέρχονται από αναπτυσσόμενες αγορές.
Οι κινεζικές επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, στρέφονται όλο και περισσότερο σε διεθνείς αγορές για να αναπτύξουν τις δραστηριότητές τους. Μεταξύ των εταιρειών που έχουν πρόσφατα επεκταθεί παγκοσμίως είναι η Temu, η Shein που ειδικεύεται στη γρήγορη μόδα, καθώς και το TikTok της ByteDance. Πολλοί Κινέζοι πωλητές δραστηριοποιούνται επίσης στο Amazon.com.